Udmelding af hold/Unsubscribe of training

Antal tilmeldte: 0 Venteliste: 0 Alder: Alle aldre Pris: 0,00 DKK

Hvis du ønsker at framelde dig undervisning, skal du vælge denne.

Der er en måneds opsigelse - så hvis du fremelder dig eks den 20. maj - afmeldes du undervisning med udgangen af juni måned.

Hvis du også ønsker at udmelde dig af klubben skal du også "afmelde" dig "Udmelding af klubben" - ellers fortsætter dit medlemsskab som hidtil

Du bliver ført igennem betalingsvindue - men du bliver IKKE trukket noget beløb.

If you wish to unsubscribe from classes, you must select this.

There is a one-month notice period - so if you re-register on, for example, 20 May - you will be de-registered from classes at the end of June.

If you also wish to unsubscribe from the club, you must also "unsubscribe" "Unsubscribing from the club" - otherwise your membership will continue as before

You will be taken through the payment window - but you will NOT be deducted any amount.

Pris: 0,00 DKK Rater: Årlig Se alle rater

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld