Generalforsamling 27. april 2021 fra 17.00 til 18.30

29-03-2021

Kære medlemmer af Vasehus Rideklub,

Så er det på høje tid at holde årets generalforsamling i rideklubben - nemlig tirsdag d. 27. april kl. 17-18.30. Jævnfør vedtægterne skulle generalforsamlingen have været afholdt i februar, men det var i år ikke muligt pga. corona-restriktioner. Det er desværre ikke muligt at afholde generalforsamlingen digitalt, da det ikke fremgår af vedtægterne. Med det aktuelt gældende forsamlingsforbud på højst 50 personer ved udendørs foreningsaktiviteter mener Bestyrelsen, at det nu vil være muligt at afvikle generalforsamlingen fuldt forsvarligt.

Generalforsamlingen bliver afholdt udendørs på terrassen foran rytterstuen i ridehal 2. Vi håber på tørvejr men opfordrer alle til at tage tøj på efter vejret og evt. medbringe egen stol.

Vi glæder os meget til at se jer.

Evt forslag til generalforsamlingen bedes sendt til bestyrelsen på mail mabon54720@gmail.com senest 12. april 2021

Mange hilsener Bestyrelsen Vasehus Rideklub