Vasehus Hold vandt Regionsmesterskaber i spring for pony

29-04-2019

Dicte Møller Simonsen, Liv Juhl, Lisa Palethorpe og Cecilie Egholm Kejser kan nu også kalde sig Regionsmestre for pony 2019 i Region 2.

Mesterskabet blev afholdt på Vasehus Rideklub den 27. april 2019. Der var ikke mindre end 8 hold tilmeldt. Så der var god konkurrence om placeringerne.

Vasehus stillede med 3 hold - og det må siges, at være ret flot at klubben, at den kan stille hele 3 hold.

De to andre hold bestod af; Julie Rohde Køpke, Ilse Hingstman, Anne-Sofie Dichmann Faurschou og Dicte Kaas-Barnow

Mejse Rosenkrands Knudsen, Laura Marie Nissen, Nanna Alvilda Vels SJORS og Maria Østergaard Christensen

Endnu engang tillykke til Dicte, Liv, Lisa og Cecilie med den flotte titel og flotte dækner